Dr.Pepper min älskling

                                
En present från Jenny och Svenne för att jag skulle bli lite gladare, Och tro mig denna kisse är helt underbar;) Love;)

Jenny... Äkta vännskap på kort tid. Du är en ängel

Johanna A - Det finns ingen som du... Jag älskar dig vännen. Du betyder så himla mycket för mig. Vad kan man mer säga. Jo att du har världens gulligaste kille. Anders du har med ställt upp. Tack.... Skulle det ta slut mellan er, den dagen slutar jag tro ¨på kärlek.

Jess -  You are my angel;)

Magnus - Du vet vad du betyder för mig gubben tack!

Ezza och Ray.... Ni är två änglar

Lina du är en ängel. En äkta vän.

Utan er hade jag aldrig klarat detta... Ni har verkligen ställt upp... Vännskapen prövas och man vet vilka som finns där. Ni är guld

Faan va gött det är. världens bästa grannar alltså;) Jeeny, svenne, jess och berglund;)

Orka skriva mer... Izzy

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Gumman då, så söt du är:)

Klart att vi ställer upp vet du..

Älskar dej med vännen<3

Och vår hjälp va väl inget;)

2008-11-03 @ 06:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0