Älskade älskade vänner vad skulle jag göra utan er???

När allt känns jobbigt
När allt känns ensamt
Då finns jag för dig,
aldrig mer än ett telefonsamtal bort...
 
När humöret är på topp
När livet leker
Då finns jag för dig,
aldrig mer än ett telefonsamtal bort...
 
Vi är vänner
i vått och i torrt.
Vi stöttar varandra när bergochdalbanan
virvlar på alldeles för fort
eller något stannat upp...
 
Jag finns och tar emot om du faller
om du vill...
Jag lyfter dig upp när du inte själv orkar
om du vill...
 
Äkta vänskap växer inte på träd


Johanna, Jenny, Magnus Jessica, Carro,Mia Detta är till er

Ps. Rökfri 9 dagar;)

Ha det
Izzy

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Detsamma gumman :)

Bara att ringa om det är nått, finns här för dej:)

Love you<3

2009-01-13 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0