Kan inte sova då tankarna kommer krypande

Länge sen man skrev nu

Jag har gjort en massa skoj:) Men det var inte de mina funderingar var på just nu
Skönt att skriva av sig

Om man funderar på de som finns i din närhet så vill jag berätta för dom hur mycket de betyder för mig
Ditt finns ytliga vänner och det finns dom som man anförtror allt åt.

Johanna

Du är en helt underbar person. Du är snäll, omtänksam, rak, rolig, vänlig och verkligen har alla kvaliteer en vän ska ha.
Du betyder så himla mycket för mig. Vad det än gäller vet man alltid att från Johanna får man ett ärligt svar även om du tycker om det eller inte. Stöttar och finns alltid där. Du är en av de få människor jag har träffat som verkligen är värd att kallas vän i vått och torrt. Och jag är jävligt glad att jag har dig som vän.

Sara

Min bästa vän sen 9 år
Du och jag har verkligen gjort våra tonårs år tillsammans. Våra härliga minnen, att vi känner varandra utan och innan och jag är jävligt glad att du är min vän. Visst jag var dum i huvet ett litet tag där men gammal vännskap rostar aldrig. Du har alla kvaliter en vän ska ha och dom kommer jag aldrig någonsin vilja vara utan!

Jenny

Vi har saker och ting att lösa du och jag. Men du ska veta att du är min vän och jag tycker om dig!

Magnus

Du betyder otroligt mycket för mig! GULD!

Sen förstås mina andra vänner ni är GULD men ni vet vilka ni är:)

Nehe om man ska försöka sova lite!

På lördag smäller det:) Äntligen kreta!

Ha det bäst

//Izzy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0